یادداشت های من

دوست دارم از روزمرگی ها و اتفاقات زندگی بنویسم...

یادداشت های من

دوست دارم از روزمرگی ها و اتفاقات زندگی بنویسم...

عکسهای من

چند وقتی است از دریچه تنهایی به زندگی نگاه می کنم.زندگی کردن را،معاشرت را،قدم زدن را،موسیقی گوش دادن را،درس خواندن را،غذا خوردن را،دوست داشتن را و خلاصه همه چیزم را در تنهایی تعریف می کنم.

از وقتی که تنها شده ام دیگر مجبور نیستم از کسی اجازه بگیرم یا منتظر امر و نهی کسی باشم چون در قبال من هیچ مسولیتی ندارند و من هم کار خودم را می کنم ابن یعنی اختیار دارم.حالا که فکر می کنم می بینم تنهایی خیلی چیز بدی نیست کاش تنها تر بشوم و آزادتر.

  • محمدجواد کریمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی