یادداشت های من

دوست دارم از روزمرگی ها و اتفاقات زندگی بنویسم...

یادداشت های من

دوست دارم از روزمرگی ها و اتفاقات زندگی بنویسم...

آرزو

واقعا زندگی جای وحشتناکیه.تو یک لحظه به موجودی تبدیل میشی که فکرشم نمی کنی.این وحشت نتیجه قدرت تفکره آدمه و افکار هم متفاوت.برای من این زندگی وحشتناک و مرموزه.اما لحظه هایی رو پیدا می کنم که توی این تاریکی نور رو می بینم.از یک جای دور در دوردست.با همه توانم به سمت اون نور حرکت می کنم بعضی وقت ها هم آروم و بی خیال.این نور برا من نه آرزو و نه رویا نه هرچیزی که اسمش رو خواسته و میل به چیزی هست نذارید.این نور برا من یه جور گم شدن و بعدش سبک شدنه.چون از وقتی یادم میاد هیچ آرزویی تو دلم نیست و فقط دوست دارم این حس رو تجربه کنم.این حس مثل این دنیا مرموز نیست چون از جنس دنیایی نیست و یجور حس فرازمینیه.

  • محمدجواد کریمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی