یادداشت های من

دوست دارم از روزمرگی ها و اتفاقات زندگی بنویسم...

یادداشت های من

دوست دارم از روزمرگی ها و اتفاقات زندگی بنویسم...

یه وقتایی

یه وقتایی دوست داری کلا نباشی!نه اینکه بمیری نه!باشی ولی هیچ کس نبینت!مثل وقتی که میزنی به جاده تا بری یه جای دور دور مثل وقتی که یه بلیط می گیری به ناکجاآباد!مثل وقتی که از مهمونی می زنی بیرون و میری خیابون پشتی سیگار روشن کنی و دوساعت بعد برکردی بگی کاری برام پیش اومد!الان منم دوست دارم کلا نباشم:)

  • محمدجواد کریمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی