یادداشت های من

دوست دارم از روزمرگی ها و اتفاقات زندگی بنویسم...

یادداشت های من

دوست دارم از روزمرگی ها و اتفاقات زندگی بنویسم...

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

تموم هزینه هات با عنه!

تو‌ دوره ای زندگی کردیم‌ که یه پسر با  جمله "تموم هزینه هات بامنه" تونسنت فالور جذب کنه و درآمد از راه تبلیغات داشته باشه،سایت شرطبندی بزنه و‌ با پولاش تو ترکیه رستوران بزنه و بنز و بی ام‌و‌ و‌ خونه بهترین جای ترکیه فقط بخاطر اینکه مردم جمله "تموم هزینه هات بامنه" رو دوست داشتن و‌ از این عزیز حمایت کردن که به اینجا برسه.

ممنون ازت قرن بیست و یک و کشور ایران

زندون

می دونی بعضی وقتا فکر می کنم دنیا مثل زندون می مونه و ما آدما زندانی اما میشه غم زندان رو یجوری از بین برد و تحملش کرد اما این وسط کسایی که عطش قدرت و‌شهرت و پول دارن کارو خراب می کنن اگه بهش برسن میشن الگو برای خیلی ها و زندگی های پیروانشون رو خراب میکنن.پیروان نادون!

عاشق

به نظرم حادثه ی عشق شروعش ناگهانی و با اشتیاقه.اما فروکش می کنهو ساکت میشه و بعضی وقتا ممکنه فراموشش کنی.اما عاشق واقعی وقتی جایی گیر میفته عشقش زنده میشه و به کمکش میاد وگرنه همه دچار روزمرگی میشن چه کسی که تظاهر به عشق میکنه چه کسی که عاشق واقعیه.

من زنده ام

حالا که برگشتم به وبلاگم شاید دیگه مثل قبل غمگین نباشم و شاید هم دیگه مثل قبل شادی هام هیجانی نباشه در هر صورت تغییر کردم.حالا وقتشه از چیزایی که تخصص دارم هم بنویسم.