یادداشت های من

دوست دارم از روزمرگی ها و اتفاقات زندگی بنویسم...

یادداشت های من

دوست دارم از روزمرگی ها و اتفاقات زندگی بنویسم...

رفیق

ازیه جایی بعد دیگه دوست نداشتم با خودم حرف بزنم و همه چیزو با خودم حلش کنم.دوست داشتم یه نفر باشه انقدر باهاش رفیق باشیم که هرچی میخوام بگم بدون اینکه به کسی بگه یا قضاوتی کنه و از این حرفا.عالم رفاقته دیگه و رفیق خوبم که کمه.رفیق خوب آدمو از تنهایی عذاب آورش میکشه بیرون.نه اون تنهایی ای که بهت خوش میگذره.رفیق خوب مرز بین تنهایی هات رو می شناسه و بهشون احترام میذاره.

  • محمدجواد کریمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی